Flying Angel Heart

6.13.2013

Gruaja e Shkëlzen Berishës: “Nuk jam ndarë”. Armina Mevlani: “Ai është i dashuruar marrëzisht me mua”

 

 

sadije-berishaPas publikimit në mediat të lajmit që prej kohësh “vlonte” në Tiranë, gruaja e djalit të kryeministrit Berisha, Sadije Berisha është prononcuar shkurt në një mediat lidhur me martesën e saj dhe lidhjes së bashkëshortit me 22 vjecaren Armina Mevlani.

“Nuk jemi ndarë”, ka thënë ajo shkurt dhe prerazi.

Nga an tjetër, është rikthyer në vëmendje një intervistë e ish Miss-it e cila në muajin shkurt ishte shprehur se besonte tek dashuria dhe se vetë ishte e dashuruar. Por ajo që tërhoqi vemendjen ishte fakti si mashkulli misterioz ishte tmerrësisht i dashuruar me të.

“Nga 1 deri në dhjetë unë jam e dashuruar 8.5 me të ndërsa ai 10 me mua”, ka thënë bukuroshja ezmere. Më tej ai është shrehur se nuk do të lidhej kurrë me një kamarier pasi sipas saj ai nuk ishte i zoti të bëntë asgje për veten e tij. “Jam shumë ambicioze dhe dua që të eci përpara. Natyrisht nuk mund të lidhem me një mashkull që nuk ka perspektivë për veten

0 σχόλια:

Post a Comment